and they say she's so lucky

Hejsan sweeties.
Nu ligger jag i sängen med datorn i knät, och lyssnar på lucky - britney spears och hör regnet ösa ner utanför.
Mysigt. Min dag idag har inte varit så bra. Har varit lite depp pga en sak och sen känns det inte så jävla bra att vara hatad heller, men det mår jag kanske inte direkt dåligt av, men det gör mig på dåligt humör iaf.
Jaja, igår var jag & carro inne i stan, vi delade på en skaldjurssallad på sandy's och kollade runt i affärer. Jag köpte en mascara, och en långarmad tröja. :) Sen träffade vi Vendela<3 på tåget, hon hade varit hos Axel. Kul att träffa henne igen, saknat henne! Sen när jag kom hem åt jag sushi, hehe.

en tröja jag provade där, snygg och den satt bra på mig
ska nog köpa den..


min sushi!


Juste, svar till fixe:
Tack :]


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback