TRÖTT

Hejsan.
Idag har dagen inte varit så ansträngande,tur det. skulle inte orkat det, haha.
under morgonen har jag bara haft syslöjd och tränat för berga. Så jävla skönt.
förrästen blev mina mjukisbyxor klara, carro skrattar åt dem :( haha, ja postar bild sen :)
ehm. jag missa också lunchen och gympan. YES. Sen vare bara svenska, och då informerade Pia, oss om gymnasiet.
Inte så intressant, men jag klarade mig iallafall. Sen slutade vi och så skulle vi jobba no hemma, vilket jag inte gjorde. ja orka inte. Nu  har jag tråkigt. jag är hos mormor.. ska snart se talang. sen ska jag nog sova. jag är skit trött. även om de är första gången på länge dagen är najs så är jag ändå skit trött ._. ajah, imorrn blire övning på Berga vi nio så det är nog bra om jag går och lägger mig efter talang :)
eheh.




gammal bild på carru och ja :) (HAHAH fail ja ser ut haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback