SVAMPMACKOR<3

Hejsan. Idag har det varit en jävligt seg skoldag veeeeeeeeeerkligen seg.
eheh.. det sög. jag hatar onsdagar i skolan.. och typ alla dagar men ändå.
mn efter skolan så åt ja direkt mellis, 2 mackor me vitlöks ost och två med svamp och massa salt kex och kakor.. så jävla gott <3 (jag vet att ja åt mycke, men varå ja va hungrig?) <3 iallafall så såg ja tyra banks show på tv, topmodel, sex and the city, och har precis sett top chef.. Erik åkte ut neeej :( top chef suger egentligen men har man tråkigt så har man <3 eh.. och nu ska ja väl snart äta.. igen dåra. får väl göra svampmackor eller wok <3 vad tycker ni? :)
ehh, men nu innan ska ja spela tvspel, haha så.. pusshej  /tildaaw


Kommentarer

Postat av: Malin

Hihi.. fett gått med svampmacka:P jag kollade oxå på Top chef igår... elr jag kollade typ i 5 min, men ändånxD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback