SOMMARVÄDER!

Hej, visst är det härligt väder ute? :)
Jag skulle egentligen följt med till stranden, men jag fick inte för jag ska städa mitt rum och plugga.
Jag har inte ens börjat med rummet och inte börjat plugga än. Jag funderar på att gå ut och plugga, faktiskt. För det är så fint väder :) Så kanske jag går ut med kaninerna också ^^ Men jag måste gå ut något idag, även fast jag har en hel del att plugga. Men jag kan ju inte plugga hela dan? Det orkar man ju inte.

Allt jag måste göra:
Allt ska vara klart fredag eller tidigare på vissa saker. (förutom soprovet, dåra)
Färdig göra so-arbetet.
Färdig göra ritning och skriver om den.
Plugga till svenska prov.
Plugga till so prov.
Göra klart spanska arbetet.
Försenat arbete.. Skriva om praon på spanska.
Försenat arbete.. ergonomi saken.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback