sommartest eller nått xD

Bikini eller baddräkt? - Bikini.
Hängmatta eller solstol? - Hängmatta, ofc. :)
Brunt eller blont hår? - Jag har brunt hår det är snyggt, men blont är snyggare.
Ska färga blont även om jag tror att jag passar bättre i brunt.
Shorts eller kjol? -  Shorts.
Linne eller T-shirt? - Linne, iallafall när det är sommar.
Utsläppt eller uppsatt hår? - Utsläppt.
Brun eller vit? - Brun. eh?
Att bada i saltvatten eller sötvatten? - Spelar ingen roll.
Sommarfärg? - Gult <3
Liseberg eller grönalund? - Liseberg.
Sommarsöt eller sommarsnygg? - Sommarsöt.
Varmt eller svalt på sommaren? - Varmt.
Hav eller sjö? - Spelar ingen roll. Bara man får bada :')
Vatten krig eller vatten spridare? - Vattenkrig!
Cola eller fanta? - Cola.
Flipflopps eller ballerina? - Ballerina.
Båt eller husvagn? - Båt. Tror jag.
sommar lr vinter? - Sommar. Fast jag älskar snö, så jag gillar vintern med.
Bada från strand eller brygga? - Strand.. Eller spelar ingen roll egentligen.
Solbrända killar lr vita killar? - Solbränd,ftw.
Tälta eller sova inne? - Tälta är roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback