seg uppdatering!

Hej.. jag vet att jag har varit seg på att uppdatera.. sorry.
Ska skriva om veckan.. :)
Måndag har jag redan skrivit om.
Tisdag: Var det Genrep två gånger, först i skolan, sen på berga. det gick bra :)
Sen var det föreställning och det va superkul, fick ganska mycket beröm  x)
Kom hem ganska sent och var väldigt trött när ja kom heem, men glad :)
Onsdag: Två föreställningar! Det gick faktiskt bra! och det var jättekul, åt sushi till lunch då.. supergott<3
kom hem vi halv 3 och då såg ja på tv och typ sov :) hah.
Torsdag: Åkte till moster, min kusin fyllde år oså och dem bjöd på fika. gott ^-^<3
o deras katter är supersöta! fast de va rätt tråkigt att vara där xD
Fredag: Åkte till centrum me mamma och köpte sushi, sen hjälpte henne att handla :)
träffa jessica min gamla simtränare:) och träffa felicia L också, så ja hälsa lite på dem :D
och så jaa.. så såg ja talang :'D det är roligt xD annars gjorde ja inte så mycke under den dan.
Lördag: TRÄFFA CARRU<3 De var roligt :* åt fiskspett till middag <333
Söndag: Seg dag, städning osånt. fjärilslåda te middag (ni som aldrig ätit de missar nått xD och nej det är inte fjärilar, utan sånna pasta fjärilar xD) så spela ja tvspel, faila typ hela tiden XD

nu skriver ja me bella på msn hähä, aja hare bra :**


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback