KOMPISKVÄLL :)

Heeej <:
Igår-idag vare kompiskväll hos mig, de va jag, crusse (ida), caroline, och töntandrea.  :* vi hade kul vi fotograferade, dansa, lyssna på musik, prata, åt  chips o godis, skratta xD, var ute och hoppa trampolin (stavning?) och låg ute på studsmattan och kollade på stjärnorna haha xD och mycket annat.. hahah  juste sen läste ja kalle och kajsa på semester hahahah <3 och andrea åt typ asmycke godis, hon hade me godispåsen överallt och på morgonen när hon vakna åt hon godis på en gång haha hon är för söt ibland XD hah. vi somna vi typ 3 och jag sov bredvid crusse i bäddsoffan xD ehe, lite bilder :D :
 











ehm aa :) nu ska jag snart sova, hahah puss& kram :* <3


Kommentarer

Postat av: carro

Vilken cp bild på mig nästlängst ner! xD

Postat av: Andrea

Gud vilka snyggangar vi är ;D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback