Igår...

... var jag på berga, och tränade. (Jag kom hem sent igår så jag orkade inte skriva då, skriver nu ist.)
Först gick vi igenom hur vi skulle stå och gå på sen och typ gå igenom hur ljuset skulle va och så. :)
Det gick sjukt segt men efter det var det efterlängtad middag, och då åt jag pizza (calzone) med Bella och Angelica.
Sen körde vi Genrep, det gick ganska bra. Eller när jag sjöng kände ja inte att det gick så bra, men Magnus sa att det lät asbra, så jag tror att det gick rätt bra. Gitarren gick också bra, förutom att gitarren inte var på haha.
Men jaa, det var tråkigt och lyssna på alla andra. Vissa låtar iallafall.
Jag har genrep ikväll igen också och föreställning. Haha hoppas det går bra iallafall. Jag skriver ikväll sen.
PUSS & KRAM <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback