Hej, eller något.

Hallå där.
Idag har jag varit och genrepat för berga. Det var sjukt kul, en sa att jag rörde mig jättebra på scenen och att jag var den bästa på att röra mig på scenen, det va kul att höra det xD Men det kändes iaf inte som det gick så bra när jag sjöng för jag var nervös. haha. och när jag skulle köra gitarr gick det inte alls bra. ._.
jag åt sushi till lunch idag (y) det var asgott.  nu kollar jag på tv och lyssnar på albaniens bidrag i ESC.
Haha. I vanliga fall gillar jag inte låter från esc, men det här var ett undantag.
Snart borde jag städa och plugga till omprovet i matte, men jag väntar lite med det. Jag orkar liksom inte.
aja puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback