GRÖNAN.

Igår åkte jag med Caroline, Malin & Andrea till Grönan.
Vi åkte Bergochdalbanan, Rockjet, Slänggungorna, Katapulten, Popexpressen osv.
Vi skulle åkt Insane också, men den var avstängd sen var det typ aslång kö. Så det blev inte så.
Vi var där ganska länge typ, vi åkte vid 12 på dagen och kom hem typ 12 på natten.  ^^
Det var fint väder också och sjukt kul att vara där :)

Bilder:




Nu sitter jag och kollar på film, High school Musical<3
Snart ska jag nog äta sen blire stranden pga vädret!
Sen måste jag pluggapluggaplugga, känner mig så jävla stressad.
Aja ha det bra. Puss<3


Kommentarer

Postat av: Carro

Mesiga bilder på mig asså!

Postat av: Malin

Asså varför blir alla bilder på mej cp?! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback