eh.

Hej.
Idag har jag varit i skolan, det gick bätte än vanligt.. och dan va kort idag. :D
och jag tränade inför berga :* det va kul.. bådee när ja träna ensam och när ja träna med er.. (carro, bella..) <3 även om ja spela fel hela tiden när ja spela me er xD men aa, sen när ja kom hem så åt ja svampmackor och gick ut med hunden, och såg på supernanny och H2O. :) Sen bakade ja syltkkakor och efter det åkte ja på konfirmationsträff och träffa mikaela, vendela o felicia <3 och vendela gav mig en hårsprej som hon fått gratis fast hon inte använder :D tack bv <3
Nu ser jag på Eurovision.. lol det suger :)Men ser ändå xD sveriges bidrag suger fan haha xD
AJA PUSS PÅ ER. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback