bailando thailando

Nu är jag töntig, jag bloggar nu när jag är i skolan ;)
ja har so :)))) ska leta fakta om thailand ._. men orkar inte så är på msn och bloggar haha ;) jag är k00ling :)
meeeh venne va ja ska skriva :S men jag skriver me bella & carru på msn dem är töntiga ohja! :>
ahahah. det känns som min solärare mats kommer snart.. så ja kollar lite då & då känns läskigt, vill inte bli upptäckt :)
men fatta vad xxxxxxcoolxxx nu hahahah ja skojja, nu skriver ja med tönt andrea också :''3 det är töntigt :]
hejdå och puss nu ska ja va på msn och kanske hitta fakta hare bra era fånar ;)


Kommentarer

Postat av: Malin

Haha... det var det mesigaste :P Hihi... jag spelade robinson på hela lektionen:D <3333333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback