NRJ.

Hejsan!
Idag(eller igår blire) har jag varit på min lillebrorsavslutning, SÅ tråkigt.
Sen åkte vi in till täby, jag åt sushi och kollade på kläder. Fast hittade inget jag ville ha :/
Men däremot köpte jag en mobil, inte världens bästa kanske, men den duger.
Den är svart (; jag postar bild på den sen! Sen kom ja hem vid typ 15.00
Typ vid 16.10 åkte jag sen till grönan för att se NRJ med Malin, Sophia & Caroline
 och träffade Elin N, Rebecka, Sabina & Andrea sen när vi kom fram, för dem kom tidigare
 (; och så åt vi mat, sen kolla vi på NRJ.
Måns Zelmerlöw, Mando diao.. med fler var där. och dead by april, så jävla bra asså!
Kom hem sen vi typ runt 00 någongång. :)
Kommer kanske bilder sen! Då ska jag även skriva inlägg om i onsdags. orkar inte nu, ska sova!
Puss & Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback