Åh. Jag hatar plugg.

Hellu. :)
Idag har det varit en hyfsat kort skoldag, skönt. :
Svenska: Plugga till svenska provet. (Som jag typ inte gjorde så mycket :/)
Spanska: Eget arbete typ, jag jobbade lite med min text om staden men aa.. annars typ inget :/
Matte: Svenskaprov. Kunde typ inget, hej IG?
Lunch: Fiskpinnar och potatis. Euw.
So: Genomgång och jag hann inte med xD
Sen var det möte om balen som några av åttorna ska va med och ordna för niorna och så.
Sen sluta jag typ 13.15 och sprang till bussen. Sen gick jag hem och åt mackor och fikade.
Såg Kim Possible, Hannah Montana & H2O and after that så åkte jag till centrum och köpte godis med bella, carro och andis. När vi skulle plocka godis, så tog Bella sånna där löständergodis, hon bah "de här är ju riktigt fräscht" HAHA xD
Det va rätt kul :) Sen tog vi bussen hem och så och jag åt pastasallad nu sitter jag här och försöker plugga till spanskamuntligt. Det går inte bra. FAN, plugg suger, seriöst :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback