Jag har tråkigt duh


Jag pratar: mycket ! (fast ska försöka börja snacka mindre, hah)
Jag avskyr när folk: Beter sig som idioter
Min bästa vän är: Carro.. fast svårt att bara välja en ju?
Min första vän heter: Ludvig.
Kärlek är: Mysigt.
När jag borstar tänderna: så är jag trött, oftast
När jag lagar mat: så blir den alltid bra
Jag tänder på: söta killar :*

Jag är rädd för: Inget :o
Den värsta känslan är: Saknad.
Den bästa känslan är: Glädje!
Jag är bäst på: att vara bäst!
Jag är sämst på: all idrott hah
Om jag va ett djur skulle jag vara: Tiger eller möjligtvis hund!
Min mobiltelefon är: Trasig. Gick sönder igår ><
När jag vaknar på morgonen: Så kollar jag om ja fått sms ;)
Just nu tänker jag på att: ja ska gå från datorn ^^
Bebisar är: jobbiga! o;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback