You are not alone

Hello sweeties!
Hur är det med er? Med mig är det bara bra, faktiskt. Jag borde börja uppdatera bättre, men jag vet aldrig vad jag ska skriva och så. Så vi får se när det blir..  :) Igår var jag förresten i täby, köpte ett par mjukisbyxor och ett par skor och typ skolsaker :) oh idag har jag varit och plockat svamp med mamma i skogen, HAHA. x)
och idag ska jag (snart):
xStälla in moppen i garaget.
xGe kaninerna mat och vatten och sånt.
xDuscha.
xGöra klart so arbete och skriva ut det.

HEHE. Hejdå iaf <3


Kommentarer

Postat av: b & v

sv: ja, vi använder oss av fake-skinnjackor från hm. Och när vi åker typ skidor eller pulka eller något så använder vi en täckjacka utan dun.

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback