My day!

Hejsan! :)
Idag vaknade jag vid sju idag och gick upp och såg på tv. Hannah Montana & Magi på Waverlyplace (stavning?)
Det var det bästa av det som gick på tv så.. Jag fick iaf bråttom senare när klockan var 08.15 och jag hade inte platta håret, ätit frukost eller någonting alls så jag fick lite bråttom men bra som man är hann man ändå! ;)
Då hade vi engelska, först skulle vi bestämma vad vi skulle välja på elevensval.
Jag valde sång som första hand alternativ, sen berga, sen läxläsning, sen utomhusgympa och sist matte!
Får se vad det blir.. Resten av engelskalektionen jobbade vid med uttryck. Så tråkigt! Så jag jobbade inte, orka..
Efter engelskan hade vi idrott. Konditionsträning! Vi skulle jogga, oh ja har typ sämst kondis också! Så det va ganska jobbigt. 18min / 2km, jag borde börja träna mer, haha! Efter det var det iallafall lunch, det va något äckligt så jag drack bara vatten. Efter det var det svenska, då skulle vi typ leta upp vad olika ord betydde och så. Jag jobbade med Malin, och det va kul, men jobbet gick väl sådär vi skrattade mest! :) Sen so, gjorde inge speciellt men ah. Sen slutade vi, woho ! :] Ser på Topmodel just nu också, och ikväll ska jag äta kentarellsoppa! <3 (me<3mat. :/) Puss & Kram! / Matilda.


=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback