Tjejkväll. ;)

Igår, hade vi typ kompiskväll xD Det var roligt ;) Först va vi hemma hos carro o typ snackah oså. HAHAH, och det tog typ hundra år för mig o carru att förstå att bella snacka om noblesse förut *trögast* <333 Men det va kul xD o sen åkte vi te centrum och åt pizza o köpte chips osånt :) (nicole köpte kakor XD) Åh de typ spöregnade. så man blev typ dyngsur hah x) stackars mitt hår :( det blev typ lockigt, o jah hade plattat deh -.-' Men när vi kom hem te carro igen vare najs ^^ vi typ snackade o dansade och så :) o jah o andis sminkade oss te fjortisar hah . Sen somnade vi typ vi tjugo i fyra? Sen skulle vi upp vid typ 8 eller nått (?) det va inte så roligt xD ja va värsta trött, men vi typ åkte me nicole en bit, för hon ska typ hem till tyskland igen. kommer sakna henne :( ajah bilder:





Bild 1. Sötaste Nicole.
Bild 2. Jag som fjortis :*
Bild 3. Jag som fjortis igen -.-
Bild 4. Caroline <3
Bild 5. Vi <333
Bild 6. Fjortis Andrea! ;)
Bild 7. MONSTER ^^


Kommentarer

Postat av: Ingrid Hedström

Låter kul :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback