Johan Larsson <3

Idag såg ja på idol 2006 (gick på tv400) och då är ju då Johan med och jag älskar ju Johan så ah. Jag saknar verkligen han i idol. Han borde ha skivkontrakt nu. Fast då hade typ alla älskat han åh a ._. han är ju min (a) Men seriöst  han är sjuktbra, klart man vill att han ska släppa skiva liksom. Åh han är det bästa jag hört. Jag älskar han! Har varit beroende sen han var med i idol 2005 !
Fast har ju lyssnat sönder alla hans låtar på youtube, men saknar liksom han och hans röst.Han är sjukt snygg också.  Hoppas han släpper någon skiva senare. Jag älskar han. Finaste rösten hihi aw<3
http://www.youtube.com/watch?v=iwSd2ve2-SE&feature=related 
bäst på att sjunga eller vad? :o

SNYGGING! Nej tänk inte ens tanken. Han är min (inte föratt han  vet det men ah) <3Det finns ingen snyggare, sötare eller bättre en honom<3 och sen verkar han fett snäll också. typ allt i ett? aw<3 tänk att ha han som kille liksom :D
Åh älskar dig Johan<3
<3!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback